Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
Reklamace
Při reklamaci zboží postupujte následovně:
1, Poškozené zboží velmi pečlivě zabalte, aby jej nebylo možno poškodit přepravou.
2, Ke zboží přibalte kopii nákupního dokladu nebo reklamační protokol s uvedením čísla nákupního dokladu, kterým jste u nás zboží zakoupili.
3, Balíček zašlete na adresu: Color - Sand s.r.o., Jasenická 2077, 755 01 Vsetín. Zásilku NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU!
4, Po doručení zboží na naši adresu bude reklamace předána k řešení. Podle výsledku reklamace a charakteru reklamovaného zboží bude rozhodnuto o:
- zaslání opraveného zboží kupujícímu nebo
- zaslání nového zboží kupujícímu nebo
- vrácení kupní ceny nebo
- vrácení vadného zboží kupujícímu (v případě zamítnutí reklamace) nebo
- likvidaci vadného zboží (v případě zamítnutí reklamace)