Reklamace

Při reklamaci zboží postupujte následovně:

1, Poškozené zboží velmi pečlivě zabalte, aby jej nebylo možno poškodit přepravou.

2, Ke zboží přibalte kopii nákupního dokladu nebo reklamační protokol s uvedením čísla nákupního dokladu, kterým jste u nás zboží zakoupili.

3, Balíček zašlete na adresuColor - Sand s.r.o., Jasenická 2077, 755 01  Vsetín. Zásilku NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU!

4, Po doručení zboží na naši adresu bude reklamace předána k řešení. Podle výsledku reklamace a charakteru reklamovaného zboží bude rozhodnuto o:

- zaslání opraveného zboží kupujícímu nebo

- zaslání nového zboží kupujícímu nebo

- vrácení kupní ceny nebo

- vrácení vadného zboží kupujícímu (v případě zamítnutí reklamace) nebo

- likvidaci vadného zboží (v případě zamítnutí reklamace)


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).